Citroen boompjes
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Citroen boompjes
Hoi we hebben een tijdje geleden twee citroen boompjes besteld bij Bakker in Hillgom,
Toen we het eerste thuis kregen schrokken we ervan, het was niet in de vorm van een boomje maar een paar takjes tegen een plat klimrekje gebonden.
Ik had gelijk gebelt over het fijt dat ik niet tevreden was ik bestelde namelijk een boompje zoals in hun catalogus.
Geen probleem, ik kreeg een nieuwe en de oude mocht ik ook houden, De nieuwe kwam met TNT en ja hoor, in de zelfde staat
ik weer gebelt en ik kreeg het antwoord je krijgt je geld terug, dit was niet mijn bedoeling maar ja ze konden me geen ander product aanbieden wat op een citroen boompje leek.
Maar nu mijn vraag weet iemand of ik die takjes weer een beetje in de vorm kan krijgen?
Toen we het eerste thuis kregen schrokken we ervan, het was niet in de vorm van een boomje maar een paar takjes tegen een plat klimrekje gebonden.
Ik had gelijk gebelt over het fijt dat ik niet tevreden was ik bestelde namelijk een boompje zoals in hun catalogus.
Geen probleem, ik kreeg een nieuwe en de oude mocht ik ook houden, De nieuwe kwam met TNT en ja hoor, in de zelfde staat

Maar nu mijn vraag weet iemand of ik die takjes weer een beetje in de vorm kan krijgen?
Re: Citroen boompjes

deze foto staat op de site van bakker
Dat ziet er inderdaad heel anders uit dan hoe je beschrijft! en dat voor 20 euro per stuk!
Denk dat je hetbeste de takjes eerst aan het rekje kunt houden totdat het stevigheid van zichzelf heef....
Heb je een foto van het gene wat ze je hebben toegestuurd?[i]
Foto
Zal ik morgen even maken.
Maar ik heb ze al van die rekjes af.
Maar ik heb ze al van die rekjes af.
Laatst aangepast door Jos en Elena op do jan 13, 2011 1:48 am; in totaal 1 keer bewerkt
dan is het waarschijnlijk wel wijs om er een steunstok bij te zetten.
Waarschijnlijk is het rekje niet alleen voor stevigheid maar ook om te zorgen dat de takken breed uitlopen,net als bij een lei-linde
Waarschijnlijk is het rekje niet alleen voor stevigheid maar ook om te zorgen dat de takken breed uitlopen,net als bij een lei-linde
steunstok
Heb ik gedaan.
Morgen zul je het zien, ziet er komisch uit
Morgen zul je het zien, ziet er komisch uit

aldo schreef:dan is het waarschijnlijk wel wijs om er een steunstok bij te zetten.
Citroen
Aldo gisteren heb ik het niet gehaald met de fotos dus dan nu maar.
Dit is de eerste die ik kreeg ?

En dit de tweede die gaat maar ja ik weet het niet wat het zal worden?

Gr Jos en Elena

Dit is de eerste die ik kreeg ?

En dit de tweede die gaat maar ja ik weet het niet wat het zal worden?

Gr Jos en Elena
Die zien er inderdaat anders uit dan op de foto!
Over bakker hoor je alleen maar negatieve reacties, het zijn gewoon oplichters.
Over bakker hoor je alleen maar negatieve reacties, het zijn gewoon oplichters.
Dennis29- Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 08-01-11
Leeftijd : 25
tjsonge...als je boft heb je over tien jaar een boom zoals op die foto hebt! en dan komen er nog niet zoveel vruchten aan!
het is algemeen bekend dat de foto's van Bakker misleidend zijn.
de catalogus staat vol met enorme bloemenpracht, vruchtbomen volkomen beladen met vruchten, planten die
minstens twee keer zo groot zijn als normaal...
in die zin zijn het 'oplichters'.
maar aan de andere kant; had je echt verwacht dat je zo'n boom zou krijgen voor 20 euro?
ach, als het een beetje meezit krijg je je geld terug en mag je de miniboompjes houden.
en dan maar tien jaar wachten.....
maak je nog niet te druk over de vorm van de boompjes, ze groeien vrij traag, dus wat morgen kan, kan overmorgen ook
veel succes!
het is algemeen bekend dat de foto's van Bakker misleidend zijn.
de catalogus staat vol met enorme bloemenpracht, vruchtbomen volkomen beladen met vruchten, planten die
minstens twee keer zo groot zijn als normaal...
in die zin zijn het 'oplichters'.
maar aan de andere kant; had je echt verwacht dat je zo'n boom zou krijgen voor 20 euro?
ach, als het een beetje meezit krijg je je geld terug en mag je de miniboompjes houden.
en dan maar tien jaar wachten.....
maak je nog niet te druk over de vorm van de boompjes, ze groeien vrij traag, dus wat morgen kan, kan overmorgen ook

veel succes!
Eva- Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 08-01-11
Leeftijd : 54
Nee ik had niet zoeen boompje verwacht
maar zeker geen
misbaksel
als die eerste.
We zullen wachten, hoe moeilijk dat ook is.
Gr Elena en Jos

We zullen wachten, hoe moeilijk dat ook is.
Gr Elena en Jos
blad en takken zien er best gezond uit, zult heel wat jaartjes geduld moeten hebben waarschijnlijk maar ik heb goede hoop op groeien

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: