Bijzondere kas
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bijzondere kas
Bij het rondkijken op het tuinencomplex waar ik het nieuwe stukje tuin huur kwam ik bij een collega tuinder een wel heel bijzondere kas tegen.
Deze kas heeft een koepelvorm (heliotroop) en is uit hout en folie opgebouwd (kant en klare panelen die te koppelen zijn) en heeft een oppervlakte van 43 vierkante meter en is op zijn hoogste punt 3,8 meter hoog. Ik was onder de indruk van deze kas en de mogenlijkheden er van.
Bij navraag kreeg ik het adres waar deze kas vandaan komt www.greenspan.nl hier staat alle informatie en ook veel foto,s
Deze kas heeft een koepelvorm (heliotroop) en is uit hout en folie opgebouwd (kant en klare panelen die te koppelen zijn) en heeft een oppervlakte van 43 vierkante meter en is op zijn hoogste punt 3,8 meter hoog. Ik was onder de indruk van deze kas en de mogenlijkheden er van.
Bij navraag kreeg ik het adres waar deze kas vandaan komt www.greenspan.nl hier staat alle informatie en ook veel foto,s
Re: Bijzondere kas
die Heliotroop is echt prachtig! maar ik vind het toch nog aardig kostbaar....
Eva- Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 08-01-11
Leeftijd : 54
Re: Bijzondere kas
Er staat hier in een naburig dorpje ook zo'n bolkas...ze zijn inderdaad ontzettend mooi en ook best nog een redelijk heftig formaat ook!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: