GOEDKOPE PROPEGATORS
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
GOEDKOPE PROPEGATORS
Vorigeweek zijn we naar Duitsland geweest (doen we vaker) voor de eerste keer zijn we er naar een tuincentrum gegaan en wat zagen we daar ja hoor Propegators:

Prijs euro. 2,95
Als je goed kijkt op de foto zie je een soort tableten, deze leg je in de gaatjes water erop en ja hoor heuse potjes van turf vijf centimeter hoog met een gaatje in het midden voor het zaadje.
Gr Jos en Elena

Prijs euro. 2,95
Als je goed kijkt op de foto zie je een soort tableten, deze leg je in de gaatjes water erop en ja hoor heuse potjes van turf vijf centimeter hoog met een gaatje in het midden voor het zaadje.
Gr Jos en Elena
Re: GOEDKOPE PROPEGATORS
Op zoek naar potjes, die we bij nader inzien in voorraad hadden
, kwam ik ze tegen in de tuinwinkels...vanaf 7 euro en oplopend!.... en dat voor een stuk plastic dat in net iets andere vorm je afhaal eten of "verse"groente bevat!
2,95 in combinatie met turf-potjes...kijk das meer een normale prijs!

RE
Propegators zijn van goed kwaliteit met twee lucht schuifjes.
Maar de Turf tableten moesten we los kopen,(niet goedkoop) Hebben we gedaan om te proberen Volgende keer zet ik er potjes in of ik vul de bodem met grond. Neeft Elena al gedaan voor Basilicum, koriander en dille ze staan in de keuken onder de lamp en groeien al als kool.
Gr Jos en Elena
Maar de Turf tableten moesten we los kopen,(niet goedkoop) Hebben we gedaan om te proberen Volgende keer zet ik er potjes in of ik vul de bodem met grond. Neeft Elena al gedaan voor Basilicum, koriander en dille ze staan in de keuken onder de lamp en groeien al als kool.
Gr Jos en Elena
aldo schreef:Op zoek naar potjes, die we bij nader inzien in voorraad hadden, kwam ik ze tegen in de tuinwinkels...vanaf 7 euro en oplopend!.... en dat voor een stuk plastic dat in net iets andere vorm je afhaal eten of "verse"groente bevat!
Re: GOEDKOPE PROPEGATORS
2,95 is toch geen prijs?! mooie koop!
Eva- Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 08-01-11
Leeftijd : 54
Weer gekocht
We waren wederom in Duitsland en hebben weer 4 propegators gekocht
de vorige waren zo goed bevallen dat we er dus een paar bij wilden.
Gr Jos en Elena
de vorige waren zo goed bevallen dat we er dus een paar bij wilden.
Gr Jos en Elena
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: